Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TERMAL OTELLERE YÖNELİK MÜŞTERİ YORUMLARININ İNCELENMESİ
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.138-149, 2024 (Hakemli Dergi)
The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.236-247, 2023 (Hakemli Dergi)
A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.12, sa.2, ss.469-482, 2022 (Hakemli Dergi)
E-TİCARET SİTELERİNİN GOOGLE TRENDS ARAMA SONUÇLARINAGÖRE ANALİZİ: TÜRKİYE’DE COVID-19 PANDEMİSİ ÖNCESİ DÖNEM VEPANDEMİ DÖNEMİ
Kapadokya Akademik Bakış
, cilt.5, sa.2, ss.43-61, 2021 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.26-40, 2021 (Hakemli Dergi)
HAVACILIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADA İÇERİK ANALİZİ
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.15-29, 2021 (Hakemli Dergi)
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN KARAR VERMETARZLARININ SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.312-327, 2020 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Consumer Purchasing Behaviors in the COVID-19 Pandemic Period in the Context of Maslow’s Hierarchy of Needs
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.45-68, 2020 (Hakemli Dergi)
COVID-19 Pandemisi Sırasında Tüketicilerin Yaşam Tarzlarının Değerlendirilmesi
Econder Uluslararası Akademik Dergi
, cilt.4, sa.1, ss.232-247, 2020 (Hakemli Dergi)
E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.38, ss.1-18, 2020 (Hakemli Dergi)
Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma
Social Sciences Research Journal (SSRJ)
, cilt.8, sa.4, ss.184-196, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1351-1375, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.57-74, 2018 (Hakemli Dergi)
Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.53, sa.1, ss.57-76, 2018 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.4, sa.2, ss.125-141, 2016 (Hakemli Dergi)
Müşterilerin Sosyo-Demografik Özellikleri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: AVM’lerde Bir Uygulama
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences - Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2016: 02 (01), ss.20-27, 2016 (Hakemli Dergi)
The Impacts of Customer Loyalty on Negative Word of Mouth Communication and Repurchase Intention
Journal of Marketing and Management
, cilt.6, sa.1, ss.16-27, 2015 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Corporate Reputation and Service Quality A Study on Fast Moving Consumer Goods Market
International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS)
, cilt.2, sa.3, ss.105-107, 2014 (Hakemli Dergi)
The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation: A Study on Banking Sector
International Journal of Trade, Economics and Finance
, cilt.5, sa.2, ss.159-161, 2014 (Hakemli Dergi)
Customers Perceived Brand Equity and A Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
The Journal of American Academy of Business, Cambridge
, cilt.16, sa.1, ss.93-109, 2010 (Hakemli Dergi)
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Algılanan Hizmet Kalitesi ile Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.17-38, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ
VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024
E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024
Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"
12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149
Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91
Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Konferanslarında Kalite Konusunda Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi (2013-2016)
ICQH2017, 7 - 08 Aralık 2017, ss.496-502
Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47
Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263
Kitap & Kitap Bölümleri
E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ
KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021
ÖRNEKLERLE SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Hiperyayın, İstanbul, 2020
BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET
YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020
Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018
Student Relationship Management in Higher Education
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017