Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024

PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: YAPAY ZEKÂ PAZARLAMASI

I. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2024, ss.60-61

Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"

12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149

Pilates Eğitimleri: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.110-111

Marka İletişiminde Doğru Sosyal Medya Platformu Seçimi

1. Uluslararası Pazarlama Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.14

E-TİCARETTE SON KİLOMETRE TESLİMATI İÇİN ÇEVRECİ ARAÇ ÖNERİLERİ

2nd International Symposium on Sustainable Logistics, Mersin, Türkiye, 23 - 24 Haziran 2022, ss.52

E-Ticaret Sitesi mi? E-Pazaryeri mi? KOBİ’lere Öneriler

10. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2022, ss.20-21

Hızlı Teslimatta İnovatif Olmak: "Getir" Örneği

Uluslararası Multidisipliner İnovatif Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2022, ss.32-33

Sürdürülebilirlik Açısından Karbon Ayak İzinin Azaltılmasında Webinar Pazarlamasının Kullanılması

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK 2022), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.4-5 Sürdürülebilir Kalkınma

COVID-19, Digitalization, Individual and Senism

Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, ss.129-130 Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91

Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47

Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263

Combining Game with Location as a Marketing Strategy: Pokémon Go Example

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, III. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.1755

Kitap & Kitap Bölümleri

E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ

KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021

BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET

YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020

Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018

Student Relationship Management in Higher Education

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017

Pazarlama

Genel İşletme, İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul, ss.153-189, 2017

Metrikler

Yayın

66

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

616

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları