-
2025 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, YENİ NESİL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
-
2021 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, LOJİSTİK
-
2025 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU
-
2025 - Devam Ediyor Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, LOJİSTİK
-
2024 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2024 - Devam Ediyor Editör Kurulu
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2023 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2023 - Devam Ediyor Koordinatör Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2022 - Devam Ediyor Mezuniyet Sonrası Eğitim Sorumlusu
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2022 - 2023 Staj Koordinatörü
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
2022 - 2022 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
-
Doktora
Teze Giriş ve Seminer
İLERİ PAZARLAMA YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans
Uluslararası Marka Yönetimi ve Stratejileri
Global Pazarlama
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama
Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler
-
Lisans
Sağlık Kurumlarında Finansal Yönetim
Uluslararası Sağlık İşletmeciliği
-
Ön Lisans
Tedarik Zinciri Yönetimi
Spor Yönetimi - Mesleki İngilizce
Uluslararası Pazarlama
Lojistik-Mesleki İngilizce
Deniz Liman İşletmeciliği - Mesleki İngilizce
Girişimcilik
Lojistik - Mesleki İngilizce
Tedarik Zinciri Yönetimi - Hava Lojistiği
Tedarik Zinciri Yönetimi - Hava Lojistiği
-
Emlak Fiyat Algılamalarına Marka Güveninin Etkisinde Sosyal Medya Fenomenlerinin Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Tutumun Aracılık Rolünün Belirlenmesi
Başal M. (Danışman)
-
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinde Sağlık Turizmi Farkındalığında Infulencerların Aracılık Rolünün Belirlenmesi
Başal M. (Danışman)
-
Sosyal Medya Müşteri Deneyimi ve Sadık Müşteri Olma Durumunun Olumlu Çocukluk Yaşantısı İle İlişkisi
Başal M. (Danışman)
-
Sağlık sektöründe yapay zekâ kullanımında çalışanların algısı ve çalışanlar açısından müşteri deneyimlerinin incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
Başal M. (Danışman)
-
Suudi Arabistan'da Snapchat ınfluencer'ları gençlerin satın alma davranışlarına etkisi.
Başal M. (Danışman)
-
AFGANİSTAN'DA SAVAŞ SIRASINDAKİ YAŞAM KALİTESİNİN İLAÇ İHTİYAÇLARINI KARŞILANMASINDAKİ SAĞLIK DÜZEYİNE ETKİSİ DAĞITIM VE PAZARLAMA BOYUTU İLE İNCELENMESİ
Başal M. (Danışman)
-
Hastanelerin sosyal medya pazarlamasının hastaların sağlık algısına etkisi: İstanbul ilinde bir araştırma
Başal M. (Danışman)
-
Mobil alışverişin alışveriş tutumuna etkisi: İstanbul'daki gıda sektörüne yönelik bir alan çalışması
Başal M. (Danışman)
-
Müşteri şikayetlerinin sosyal medya takipçileri tarafından algılanışı ve havayolu işletmeleri üzerine bir çalışma
Başal M. (Danışman)
-
Dijital tükenmişliğin tüketicinin on-line alışverişe karşı tutumuna etkisi
Başal M. (Danışman)
-
Sosyal medya pazarlama aktivitelerinin fenomenlerin aracılık rolünün etkisi
Başal M. (Danışman)
-
E-ticaret işletmelerinin başarısında ödeme yöntemleri modellerinin incelenmesi
Başal M. (Danışman)
-
HAVACILIK ALANINDA SANAL ETKİLEYİCİLERLE Z VE MİLENYUM KUŞAKLARINDA E-TİCARET EĞİLİMLERİNİN ŞEKİLLENMESİ
Başal M. (Danışman)
M.Abdulkareem(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025
-
PAZARLAMA ANALİTİĞİ İLE PARA-SOSYAL ETKİLEŞİMLERLE OLUŞAN DUYGUSAL KISKANÇLIKLARIN BAYESÇİ ÇIKARIMLARLA ELE ALINMASI
Başal M. (Danışman)
ÖZLEM GÜNDÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025