Eğitim Bilgileri
1989 - 1992
1989 - 1992Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Siyaset (Dr), Türkiye
1985 - 1987
1985 - 1987Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kamu Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1974 - 1979
1974 - 1979Lisans
Türkiye Ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü, Türkiye Ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1992
1992Doktora
Perakendecilik ve Türkiye'de departmanlı mağaza müşterilerinin sosyo-ekonomik özelliklerinin araştırılması
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Siyaset (Dr)
1987
1987Yüksek Lisans
Yönetimde yetki devri ve Gima uygulaması
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2025 - 2025
2025 - 2025Prof. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Sosyal Sorumluluk Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2011 - 2022
2011 - 2022Prof. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDekan
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2013 - 2020
2013 - 2020Dekan
Yıldız Teknik Üniversitesi
2011 - 2013
2011 - 2013Dekan Yardımcısı
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Sağlık hizmetleri sektöründe sosyal medya reklamlarına karşı tüketici tutumlarının satın alma niyeti üzerindeki etkisi
KENAN A. (Danışman)
M.CEYLAN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Dördüncü taraf lojistik hizmet sağlayıcılarının yetenek boyutlarının hizmet satın alan işletmelerin performansına etkisi ve bir örnek uygulama
KENAN A. (Danışman)
M.BERNA(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Mobil perakendecilikte satın alma niyetine etki eden faktörlere ilişkin bir araştırma
KENAN A. (Danışman)
Y.YAMAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Pazarlama İletişimi ve Deneyimsel Pazarlama Çerçevesinde Artırılmış Gerçeklik
KENAN A. (Danışman)
S.BİLGİLİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Endüstri 4.0 devrimi ve uygulamaları ile etkilerinin incelenmesi
KENAN A. (Danışman)
D.YAPAR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada politik risk ve yönetimi, öztiryakiler örneği
KENAN A. (Danışman)
M.HAKAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Etkinlik ölçümünde bir araç olarak veri zarflama analizi ve hızlı tüketim sektöründe bir uygulama
KENAN A. (Danışman)
S.ÜNAL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Perakende mağaza zincirlerinin verimliliklerinin karşılaştırılmasında veri zarflama analizi (VZA) yönteminin uygulaması -İstanbul örneği
KENAN A. (Danışman)
T.MAIMAITIAILI(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Günümüz pazarlama uygulamalarında Türkiye y kuşağı online alışverişçi profilinin tercihleri
KENAN A. (Danışman)
H.ÇORA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Müşteri ilişkileri yönetiminde bir araç olarak veri madenciliği ve parekende sektöründe bir uygulama
KENAN A. (Danışman)
Ş.GÖKMEN(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Türkiye hızlı tüketim ürünleri perakendeciliği sektöründe tüketici etnosentrizminin perakendeci seçimine etkisi
KENAN A. (Danışman)
C.VAROL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Yalova ili kivi yetiştiricilerinin pazarlama sorunları
KENAN A. (Danışman)
İ.TOPAL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Popüler televizyon dizilerinin ve dizi karakterlerinin marka farkındalığı yaratmadaki rolü
KENAN A. (Danışman)
Y.YILDIRIM(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Müşteri temeline göre satış gücü örgütlenmesi ve bilişim sektöründe faaliyet gösteren firmalar üzerinde örnek bir çalışma
KENAN A. (Danışman)
T.YAVALAR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
KOBİ'lerin ihracatında pazarlama sorunları ve Kocaeli'de demir çelik sektöründe imalat yapan ihracatçı firmalar üzerine bir çalışma
KENAN A. (Danışman)
B.TORUN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Yeminli mali müşavirlik firmasında hizmet kalitesi algılaması üzerine nitel bir araştırma
KENAN A. (Danışman)
S.ACUNGİL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlişki kalitesi bileşenlerinin müşteri sadakati üzerine etkisi:bir araştırma
KENAN A. (Danışman)
Y.BATMAZ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Satışçıların empatik beceri düzeyleri ile performansları arasında bir ilişki var mıdır?
KENAN A. (Danışman)
S.GÜNGÖR(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Ağızdan ağıza pazarlama ( Kocaeli'de bulunan dershanelerdeki öğrenciler üzerine örnek bir araştırma )
KENAN A. (Danışman)
O.YAVUZYILMAZ(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Örgütsel satın alma davranışları içerisinde endüstriyel satın almaların incelenmesi ve Arçelik örneği
KENAN A. (Danışman)
E.TAŞOVA(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Perakende sektöründe fiyatlandırma ve bir örnek olay
KENAN A. (Danışman)
T.SAN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Kişisel satış süreci, bu süreçteki tekniklerin karşılaştırılması ve bir uygulama
KENAN A. (Danışman)
S.ONUR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Marka algılaması ve örnek bir olay inceleme
KENAN A. (Danışman)
İ.TAMER(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Perakendecilikte mağaza yer seçimi ve Kocaeli'de örnek bir uygulama
KENAN A. (Danışman)
H.ALPAY(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Hizmet kalitesinin ölçülmesi ve Sabiha Gökçen Havaalanında servqual uygulaması
KENAN A. (Danışman)
H.ANIL(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Ambalajda tüketici davranışlarını etkileyecek estetik öğelerin incelenmesi
KENAN A. (Danışman)
M.GÜLBAY(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Elektronik ticaret ve işletmeler arası elektronik ticaret uygulamaları üzerine bir araştırma
KENAN A. (Danışman)
D.NİMET(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
ISO 9001: 2000 Kalite Yönetim Sistemi uygulayan firmalarda müşteri memnuniyetinin ölçülmesi Çelik Halat ve Has Çelik örneği
KENAN A. (Danışman)
O.AKBULUT(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Ailenin seçmen davranışları üzerindeki etkisi
KENAN A. (Danışman)
V.ÖZBEK(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
Değişim ve organizasyon (Doğtaş'ta bir inceleme)
KENAN A. (Danışman)
Y.PEKMEZCAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (26)
2025
20251. Service Quality Scale Development in the Sharing Economy: Accessing Empirical Evidence from an Application of Turkish Car Sharing Companies
Gökmen Ş., Aydın K.
Journal of Sustainable Economics and Management Studies (ECOMAN) , cilt.4, sa.2, ss.1-25, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Exploring the drivers of green purchase behaviour: the moderating roles of perceived expensiveness and green scepticism
Aydın K., Altan M., Köse Ş. G., Özer Çizer E.
International Journal of Global Warming
, cilt.34, sa.1, ss.49-61, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20233. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri: Japon Şirketleri Örneği
İşiner R. A., Aydın K.
Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , cilt.2, sa.1, ss.40-49, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Big dilemma in face mask consumption: environmental sensitivity versus the fear of COVID-19
Aydın K., Yıldırım S., Çizer E. Ö.
INTERNATIONAL JOURNAL OF GLOBAL WARMING
, cilt.29, sa.3, ss.207-226, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2022
20225. A Strategic Base in the Global Supply Chain: Türkiye
Aydın K.
Studia Europejskie
, cilt.26, sa.3, ss.117-141, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Regime-dependent effect of tourism on carbon emissions in the Mediterranean countries
Yıldırım S., Yıldırım D. Ç., AYDIN K., Erdoğan F.
Environmental Science and Pollution Research
, cilt.28, sa.39, ss.54766-54780, 2021 (SCI-Expanded, Scopus)
2021
20217. Analyzing attitude towards COVID-19 vaccine in the context of the health industry: The role of country of origin image COVID-19 Aşısına yönelik tutumların sağlık sektörü açısından analizi: Menşei ülke İmajının rolü
AYDIN K., ÖZER ÇİZER E., Köse Ş. G.
Duzce Medical Journal
, cilt.23, sa.Special Issue 1, ss.122-130, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
20208. Sustainable Fashion Retailing: A Research on Consumer Perceptions
Kose S. G., Aydin K.
ISTANBUL BUSINESS RESEARCH
, cilt.49, sa.1, ss.86-116, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. A Conceptual Analysis on Mobile Retailing in The World & Turkey
Yaman Y., Aydın K.
International Journal of Economics and Management Studies , cilt.7, sa.5, ss.92-96, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Mobil Perakendecilikte Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlere İlişkin Bir Araştırma
Aydın K., Yaman Y.
International Review of Economics and Management , cilt.8, sa.1, ss.77-106, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. The role of 4PL provider as a mediation and supply chain agility
Çağlar Kalkan M. B., Aydın K.
Modern Supply Chain Research and Applications , cilt.2, sa.2, ss.99-111, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201912. The Strategic Logic of Islamophobic Populism
ÖZTIĞ L. İ., ERSAN T. A., AYDIN K.
Government and Opposition
, cilt.56, sa.3, ss.446-464, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201913. Dördüncü Parti Lojistik Hizmet Sağlayıcılarının Yetenek Boyutlarına İlişkin BirÇalışma
ÇAĞLAR KALKAN M. B., AYDIN K.
Alphanumeric Journal , 2019 (TRDizin)
2017
201714. The AKP’s Approach toward Non-Muslim Minorities: Constructivist and Rationalist Insights
ÖZTIĞ L. İ., AYDIN K.
Alternatives
, cilt.42, sa.2, ss.59-73, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201715. Exploring the impact of marketing culture on job satisfaction: Evidence from the Turkish banking sector
YILDIRIM S., ACARAY A., AYDIN K.
World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development
, cilt.13, sa.2, ss.151-162, 2017 (ESCI)
2017
201716. Exploring the impact of marketing culture on job satisfaction Evidence from the Turkish banking sector
YILDIRIM S., ACARAY A., AYDIN K.
World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development
, cilt.13, sa.1, ss.65-76, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201617. The Economic Impact of the Suitcase Trade on Foreign Trade A Regional Analysis of the Laleli Market
AYDIN K., ÖZTIĞ L. İ., BULUT E.
International BusinessResearch , cilt.9, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. What Influences the Repurchase Intention for Luxury Brands The Relative Impacts of Luxury Value Dimensions
KOÇAK ALAN A., DURSUN İ., TÜMER KABADAYI E., AYDIN K., ANLAĞAN F.
international business , cilt.9, sa.5, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Segmentation Of Female Apparel Market Through Consumer Decision Making Styles
YILDIRIM S., AYDIN K., USTAAHMETOĞLU E.
Balkan Journal of Social Sciences , cilt.5, sa.9, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201520. A Qualitative Study on Perspectives of Retailers about RFID System in Turkey
AYDIN K., YILDIRIM S.
International Journal of Computer Trends and Technology (IJCTT) , 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201321. İşletme Öğrencilerinin Dindarlık Düzeyleri ve Etik Niyetlerinin Pazarlama Etiği Bağlamında Değerlendirilmesi
AYDIN K., ÖZBEK V., Özer G.
Business and Economic Research Journal
, cilt.4, sa.3, ss.111-129, 2013 (TRDizin)
2013
201322. Concurrent Validity of Different Religiosity Scales Used in Researches of Marketing Ethics and A Proposal For A New Religiosity Scale
Aydın K.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.4, ss.15-28, 2013 (TRDizin)
2013
201323. Uluslararası Pazarlama Açısından Politik Risk ve Yönetimi
Aydın K.
ASOMEDYA Ankara Sanayi Odası Yayın Organı , cilt.0, sa.0, ss.24-32, 2013 (Hakemsiz Dergi)
2012
201224. THE MEASUREMENT OF SERVICE QUALITY WITH SERVQUAL FOR DIFFERENT DOMESTIC AIRLINE FIRMS IN TURKEY
AYDIN K., YILDIRIM S.
Serbian Journal of Management
, cilt.7, sa.2, ss.219-230, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201225. Service Quality in Airline Businesses A Research on THY
AYDIN K., YILDIRIM S.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , cilt.2, sa.24, ss.35-49, 2012 (TRDizin)
2012
201226. Hizmet Sektöründe Servperf Ölçeği İle Hizmet Kalitesinin Belirlenmesi Sağlık Hizmetleri Sektöründe Bir Uygulama
AYDIN K., YILDIRIM S.
EKONOMİ ve YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.1, sa.2, ss.33-52, 2012 (TRDizin)
2012
201227. A Case Study About RFID Technology Usage in Library Services
Aydın K., Yıldırım S.
Journal of Global Strategic Management , cilt.6, sa.2, ss.113-122, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201228. The role of popular tv series and tv series characters in creatingbrand awareness
YILDIRIM Y., AYDIN K.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. Hizmet Sektöründe Servperf Ölçeği İle Hizmet Kalitesinin Belirlenmesi
Aydın K., Yıldırım S.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.33-52, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
200830. A RESEARCH ON MEASURING CONSUMER ETHNOCENTRISM OF YOUNG TURKISH CUSTOMERS PURCHASING BEHAVIORS
Candan B., Aydin K., Yamamoto G. T.
SERBIAN JOURNAL OF MANAGEMENT
, cilt.3, sa.1, ss.39-60, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200731. ATTITUDES OF STUDENTS TOWARD COUNTRY-OF-ORIGIN AND AUTO BRAND IMAGES
Aydin K., Say A. T., Ustaahmetoglu E., Yamamoto G. T.
SERBIAN JOURNAL OF MANAGEMENT
, cilt.2, sa.2, ss.205-216, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200732. Hizmet İşletmelerinde Servqual Yöntemi ile Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Kocaeli’ndeki Seyahat İşletmelerinden Efe Tur Uygulaması
Aydın K.
Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi , cilt.50, sa.0, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200533. Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma
Aydın K.
Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , cilt.8, sa.2, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200434. Ailenin Seçmen Davranışları Üzerindeki Etkisi
AYDIN K., ÖZBEK V.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , cilt.8, sa.8, ss.144-167, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200435. Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Kullanımı ve GSM Operatörü Tercihleri Üzerine Bir İnceleme
Aydın K.
Süleyman Demirel Üniversitesi-İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.0, sa.0, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200336. Lifestyle and Comsumption Patterns of the Hereke People
Aydın K.
ROCZNIK ORIENTALISTYCZNY , cilt.0, sa.0, ss.25-33, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200337. Kocaeli’de Küçük Orta Boy İşletmelerin Üretim, Pazarlama, Finansman Sorunları ve Çözüm Önerileri
Aydın K.
Pazarlama Dünyası , cilt.0, sa.0, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200338. Siyasi Pazarlamada Alt Kültürlerin Etkisi: Kocaeli’nde Bir Alan Çalışması
Aydın K.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.0, sa.0, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Türkiye Kooperatifçiliğinde Güncel Konular ve Geleceğe Yönelik Eğilimler: 2025 Perspektifi
Aydın K., Akçadağ Alagöz E., Gümüş İ., Kaya Deniz A., Makar Çelik Z.
27. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2025, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. İklim Kriziyle Mücadelede Döngüsel Ekonomi Yaklaşımı: Sürdürülebilirlik Perspektifinden Bir Değerlendirme
Aydın K., Kantarcı T.
9. International Mediterranean Social Sciences Congress, Podgorica, Karadağ, 15 - 16 Mayıs 2025, ss.47-48, (Özet Bildiri)
2024
20243. FİNANSAL GELİŞME VE YOKSULLUK ARASINDAKI İLİŞKİ: CIVETS ÜLKELERI İÇİN ASİMETRİK BİR ANALİZ
Aydın K., Kantarcı T.
13th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Tekirdağ, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2024, ss.694-702, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İÇİN “YEŞİL LOJİSTİK” UYGULAMALARI
Aydın K., Kantarcı T.
INTERNATIONAL CONGRESS OF RECYCLING ECONOMY & SUSTAINABILITY POLICY, Baku, Azerbaycan, 12 Ekim 2023, ss.106-107, (Özet Bildiri)
2023
20235. Kahramanmaraş Depremlerinde Sağlık Hizmetlerinin Sunumu ve Organizasyonu
Avcıl S., Aydın K.
INTERNATIONAL CONGRESS ON EURASIAN ECONOMIES 2023, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, ss.18-27, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Bir Kuşak Bir Yol Projesi’nde Orta Asya Ülkelerinin Konumu ve Önemi
Aydın K., Avcıl S.
ON EURASIAN ECONOMIES 2022, Baku, Azerbaycan, 20 - 22 Eylül 2022, ss.130-138, (Tam Metin Bildiri)
2020
20207. Factors that Affecting Intention to Purchase on Mobile Retailing and Analysis a New Model via Structural Equation Model (SEM)
Aydın K.
31st EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2020, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2018
20188. Dördüncü Parti Lojistik Hizmet Sağlayıcılarının Yetenek Boyutlarına İlişkin Bir Araştırma
Aydın K.
2.Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sakarya, Türkiye, 22 Kasım 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. A Conceptual Study on Fourth Party Logistics Activities in Turkey
Aydın K., Kalkan B.
IV. INTERNATIONAL CAUCASUS-CENTRAL ASIA FOREIGN TRADE AND LOGISTICS CONGRESS, Aydın, Türkiye, 07 Eylül 2018, ss.391-401, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?
Aydın K., Köse Ş. G.
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. SMEs’ Structural Difficulties in Technological Innovation Development Process and the Relationship of CustomerRelations Management
BİLGİLİ B., AYDIN K., BİLGİLİ SÜLÜK S.
3RD ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 26 - 27 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. “Follow Me and Like My Stories!”: Parasocial Relationships viaStorytelling on Social Media
AYDIN K., AYAR H.
3rd ANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES(AICSS), 26 - 27 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. The AKP, Religious Freedom and Non-Muslim Minorities
ÖZTIĞ L. İ., AYDIN K.
3rd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. The Impact of Marketing Culture on Job Satisfaction An Empirical Study in Service Sector
YILDIRIM S., ACARAY A., AYDIN K.
2nd Annnual InternationalConference on Social Sciences., 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. A Retail Selection Problem with Generic Fuzzy Analytic Hierarcy Process
BULUT E., AYDIN K.
2nd Annnual International Conference on Social Sciences., 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. An Emprical Analysis of Productivity Growth in a Turkey Retail Chain Use Malmquist Productivity Index Istanbul Case
AYDIN K., MUHAMMET ALİ T., CHAM O.
2ndAnnnual International Conference on Social Sciences., 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. Political Risk Perception and Management Strategies of Turkish Construction Firms Operating in Libya
Aydın K., Öztığ L. İ.
1st International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Munich, Almanya, 29 - 30 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. The Advantages and Challenges of Radio Frequency Identification Devices RFID in Fast Moving Consumer Goods FMCG Industry
AYDIN K., KARAMAN AKGÜL A.
PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201519. The Moderating Effects of Price Aversion Value Optimization and Conspicuousness Motivations on Price Perceived Quality Relationship
Koç Ü., AYDIN K.
PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. Female Decision Making Styles for Ready Made Clothing
YILDIRIM S., AYDIN K., USTAAHMETOĞLU E.
PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201521. The Economic Impact of the Suitcase Trade on Foreign Trade a Regional Analysis of the Laleli Market
AYDIN K., BULUT E., ÖZTIĞ L. İ.
PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2013
201322. The Role of Consumer Trust in Internet Shopping: A Comparative Study in Turkey and Bosnia and Herzegovina
Aydın K., Altan M., Rovčanin M., Duman T.
International Conference on Economic and Social Studies, Sarajevo, Bosna-Hersek, 08 Nisan 2013, ss.12, (Özet Bildiri)
2012
201223. Mobile Marketing , Mobile Games and Inclination of The Turkish Young People
Aydın K.
ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201224. Service Quality Performance In A High-Tech Investments' Sector: A Sample From Airline Firm
Aydın K.
ITAM8-International Conference on IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. The Theorical Framework for Usage of RFID Technology in Retail Sector
Aydın K.
ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201226. A dynamic retail monitoring and control system
Yılmaz R., Mendi E., Aydın K., Bayrak C.
2012 IEEE 16th International Conference on Intelligent Engineering Systems (INES), Lisbon, Portekiz, 13 Haziran 2012, ss.453-455, (Tam Metin Bildiri)
2012
201227. The Role of Popular TV Series and TV Series Characters in Creating Brand Awareness
Aydın K.
World Conference on Business, Economics and Management, İstanbul, Türkiye, 01 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2010
201028. Customer Behavior Analysis via Real-Time Location Systems
Aydın K.
17th Recent Advances in Retailing&Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 01 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201029. “The Measurement of Service Quality with Servqual for Different Airline Travel Firms”,
Aydın K.
17th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
2008
200830. “Attitude of Master’s Students, Through E-Learning Towards E-Learning”
Aydın K.
E-Business Review, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200831. Uluslararası Marka Yaratma Sürecinde Bir Model: Turquality
Aydın K.
2nd International Congress on Entrepreneurship, İzmir, Türkiye, 01 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200832. Development of Private Label in Turkey
Aydın K.
7th International Congress Marketing Trends, Venice, İtalya, 01 Ocak 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200733. Supermarket Chains & Technology Usage in Turkey
Aydın K.
Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200734. Service Quality Measurement For A Foundation University In Turkey
Aydın K.
Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200735. Perakende Ticaret Literatürü Üzerine Konusal Bir Bibliyografya Çalışması
Aydın K.
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, 01 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
200636. Seyahat İşletmelerinin 5 Yıldızlı Otelleri Konumlamaları (İstanbul İli Örneği)”
Aydın K.
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)
2005
200537. “Retail Market Strategy”
Aydın K.
International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)
2003
200338. Regional Integration and Trade Blocs
Aydın K.
1th International Silk Road Conference, Tbilisi, Gürcistan, 01 Haziran 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200339. “Mobilizing World: New Challenges for Advertising”
Aydın K.
E-Business Review, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. The Relationship Between FinTech and Financial Sustainability: Turkey Case
Yıldırım S., Kantarcı T., Yıldırım D. Ç., Aydın K.
Fintech for ESG and the Circular Economy, Ernesto D.R. Santibanez Gonzalez,Vinay Kandpal,Peterson K. Ozili,Prasenjit Chatterjee, Editör, John Wiley & Sons, Massachusetts, ss.31-47, 2024
2023
20232. Female Entrepreneurs and Employees Among the Economy: Selected Indicators From Turkey
Aydın K., Kantarcı T., Yıldırım S.
Female Entrepreneurship as a Driving Force of Economic Growth and Social Change, Ana Dias Daniel,Cristina Fernandes, Editör, IGI, Pennsylvania, ss.111-135, 2023
2021
20213. E-Commerce
Aydın K.
E-Business, Prof.Dr. Arzu KARAMAN AKGÜL, Editör, Anadolu Unıversıty, Eskişehir, ss.147-173, 2021
2020
20204. Karadeniz Çevresinin Turizm Potansiyeli: Gümüşhane Örneği
Aydın K.
Bölgesel ve Uluslararası İşbirliği Sahası Olarak Karadeniz, Mehmet Hacısalihoğlu, Editör, TDV Yayın Matbaacılık Ve Ticaret İşletmesi , İstanbul, ss.155-176, 2020
2019
20197. Marketing Communications and Experiential Marketing in the Context of Augmented Reality
Aydın K.
Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima,Ercan Özen,Hakan Boz,Jonathan Spiteri,Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, York, ss.153-162, 2019
2013
20138. Perakende Ürün Yönetiminde Karar Vericiler
AYDIN K.
Perakendecilikte Ürün Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.22-41, 2013
2013
20139. Perakende Ürün Yönetimine Giriş
Aydın K.
Perakende Ürün Yönetimi, Erdoğan Z.,Özata F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2013
2013
201310. Küresel Pazarlamayı Etkileyen Çevresel Faktörler
Aydın K.
Stratejik Küresel Pazarlama, Timur N.,Özmen A., Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.56-105, 2013
2013
201311. Kategori Yönetimi
Aydın K.
Perakendecilikte Ürün Yönetimi, Erdoğan B.Z.,Özata F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.42-67, 2013
2007
200713. Uluslararası ve Küresel Pazarlamada Kültürel Etkiler
Aydın K.
Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2007
2007
200714. Kategori Yönetimi: Üretici, Perakendeci, Tüketici Odaklı
Aydın K.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2007
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Türkiye Elektrikli Binek Araçlar Pazarında Algılanan Kalite ve Pazar Liderliğinin Araç Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanılan Marka Küreselliğinin Aracılık Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Özbek A., Erdal N., Budak O., Aydın K. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017Türkiye’de Perakende Sektöründe Satış Performanslarının Karşılaştırılmasında Veri Zarflama Analizi ve Uygulama
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AYDIN K. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016İSTANBUL SANAYİ ODASI İNSAN KAYNAKLARI ANALİZİ
Oda/Sendika/Meslek Birliği
(Proje Özeti)
Aydın K. (Yürütücü)
2012 - 2016
2012 - 2016Türkiye İle Bazı Seçilmiş Ülkeler Arasında Bavul Ticareti ve Türkiye Ekonomisine Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AYDIN K. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Görev Alanları İş Süreçlerinde Araştırma Geliştirme ve İyileştirme Projesi
AYDIN K.
2014 - 2015
2014 - 2015İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi İnsan Kaynaklan Planlaması Projesi
AYDIN K. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Dış Ticaret Bağlamında Politik Risk Analizi Ve Türkiye Suriye İlişkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AYDIN K.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2023
Mart 2023Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi