Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Türkiye Kooperatifçiliğinde Güncel Konular ve Geleceğe Yönelik Eğilimler: 2025 Perspektifi

27. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2025, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. İklim Kriziyle Mücadelede Döngüsel Ekonomi Yaklaşımı: Sürdürülebilirlik Perspektifinden Bir Değerlendirme

9. International Mediterranean Social Sciences Congress, Podgorica, Karadağ, 15 - 16 Mayıs 2025, ss.47-48, (Özet Bildiri)

3. FİNANSAL GELİŞME VE YOKSULLUK ARASINDAKI İLİŞKİ: CIVETS ÜLKELERI İÇİN ASİMETRİK BİR ANALİZ

13th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Tekirdağ, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2024, ss.694-702, (Tam Metin Bildiri)

4. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA İÇİN “YEŞİL LOJİSTİK” UYGULAMALARI

INTERNATIONAL CONGRESS OF RECYCLING ECONOMY & SUSTAINABILITY POLICY, Baku, Azerbaycan, 12 Ekim 2023, ss.106-107, (Özet Bildiri)

5. Kahramanmaraş Depremlerinde Sağlık Hizmetlerinin Sunumu ve Organizasyonu

INTERNATIONAL CONGRESS ON EURASIAN ECONOMIES 2023, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, ss.18-27, (Tam Metin Bildiri)

6. Bir Kuşak Bir Yol Projesi’nde Orta Asya Ülkelerinin Konumu ve Önemi

ON EURASIAN ECONOMIES 2022, Baku, Azerbaycan, 20 - 22 Eylül 2022, ss.130-138, (Tam Metin Bildiri)

8. Dördüncü Parti Lojistik Hizmet Sağlayıcılarının Yetenek Boyutlarına İlişkin Bir Araştırma

2.Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sakarya, Türkiye, 22 Kasım 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

9. A Conceptual Study on Fourth Party Logistics Activities in Turkey

IV. INTERNATIONAL CAUCASUS-CENTRAL ASIA FOREIGN TRADE AND LOGISTICS CONGRESS, Aydın, Türkiye, 07 Eylül 2018, ss.391-401, (Tam Metin Bildiri)

10. Moda Perakendeciliği Sürdürülebilir Olabilir Mi?

23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, ss.470-486, (Tam Metin Bildiri)

12. “Follow Me and Like My Stories!”: Parasocial Relationships viaStorytelling on Social Media

3rd ANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES(AICSS), 26 - 27 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. The AKP, Religious Freedom and Non-Muslim Minorities

3rd Annual International Conference on Social Sciences (AICSS), 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. The Impact of Marketing Culture on Job Satisfaction An Empirical Study in Service Sector

2nd Annnual InternationalConference on Social Sciences., 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. A Retail Selection Problem with Generic Fuzzy Analytic Hierarcy Process

2nd Annnual International Conference on Social Sciences., 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. Political Risk Perception and Management Strategies of Turkish Construction Firms Operating in Libya

1st International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Munich, Almanya, 29 - 30 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

18. The Advantages and Challenges of Radio Frequency Identification Devices RFID in Fast Moving Consumer Goods FMCG Industry

PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

19. The Moderating Effects of Price Aversion Value Optimization and Conspicuousness Motivations on Price Perceived Quality Relationship

PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

20. Female Decision Making Styles for Ready Made Clothing

PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

21. The Economic Impact of the Suitcase Trade on Foreign Trade a Regional Analysis of the Laleli Market

PROCEEDINGS OF THE 1STANNUAL INTERNATIONALCONFERENCE ON SOCIALSCIENCES, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

22. The Role of Consumer Trust in Internet Shopping: A Comparative Study in Turkey and Bosnia and Herzegovina

International Conference on Economic and Social Studies, Sarajevo, Bosna-Hersek, 08 Nisan 2013, ss.12, (Özet Bildiri)

23. Mobile Marketing , Mobile Games and Inclination of The Turkish Young People

ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

24. Service Quality Performance In A High-Tech Investments' Sector: A Sample From Airline Firm

ITAM8-International Conference on IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

25. The Theorical Framework for Usage of RFID Technology in Retail Sector

ITAM8-International Conference On IT Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

26. A dynamic retail monitoring and control system

2012 IEEE 16th International Conference on Intelligent Engineering Systems (INES), Lisbon, Portekiz, 13 Haziran 2012, ss.453-455, (Tam Metin Bildiri)

27. The Role of Popular TV Series and TV Series Characters in Creating Brand Awareness

World Conference on Business, Economics and Management, İstanbul, Türkiye, 01 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

28. Customer Behavior Analysis via Real-Time Location Systems

17th Recent Advances in Retailing&Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 01 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

29. “The Measurement of Service Quality with Servqual for Different Airline Travel Firms”,

17th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

30. “Attitude of Master’s Students, Through E-Learning Towards E-Learning”

E-Business Review, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

31. Uluslararası Marka Yaratma Sürecinde Bir Model: Turquality

2nd International Congress on Entrepreneurship, İzmir, Türkiye, 01 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

32. Development of Private Label in Turkey

7th International Congress Marketing Trends, Venice, İtalya, 01 Ocak 2008, (Tam Metin Bildiri)

33. Supermarket Chains & Technology Usage in Turkey

Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

34. Service Quality Measurement For A Foundation University In Turkey

Eirass (European Institute of Retailing and Services Studies) San Francisco Conference, California, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

35. Perakende Ticaret Literatürü Üzerine Konusal Bir Bibliyografya Çalışması

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, 01 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

36. Seyahat İşletmelerinin 5 Yıldızlı Otelleri Konumlamaları (İstanbul İli Örneği)”

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)

37. “Retail Market Strategy”

International Strategic Management Conference, Çanakkale, Türkiye, 23 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)

38. Regional Integration and Trade Blocs

1th International Silk Road Conference, Tbilisi, Gürcistan, 01 Haziran 2003, (Tam Metin Bildiri)

39. “Mobilizing World: New Challenges for Advertising”

E-Business Review, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2003, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. The Relationship Between FinTech and Financial Sustainability: Turkey Case

Fintech for ESG and the Circular Economy, Ernesto D.R. Santibanez Gonzalez,Vinay Kandpal,Peterson K. Ozili,Prasenjit Chatterjee, Editör, John Wiley & Sons, Massachusetts, ss.31-47, 2024

2. Female Entrepreneurs and Employees Among the Economy: Selected Indicators From Turkey

Female Entrepreneurship as a Driving Force of Economic Growth and Social Change, Ana Dias Daniel,Cristina Fernandes, Editör, IGI, Pennsylvania, ss.111-135, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. E-Commerce

E-Business, Prof.Dr. Arzu KARAMAN AKGÜL, Editör, Anadolu Unıversıty, Eskişehir, ss.147-173, 2021

4. Karadeniz Çevresinin Turizm Potansiyeli: Gümüşhane Örneği

Bölgesel ve Uluslararası İşbirliği Sahası Olarak Karadeniz, Mehmet Hacısalihoğlu, Editör, TDV Yayın Matbaacılık Ve Ticaret İşletmesi , İstanbul, ss.155-176, 2020

7. Marketing Communications and Experiential Marketing in the Context of Augmented Reality

Contemporary Issues in Behavioral Finance, Simon Grima,Ercan Özen,Hakan Boz,Jonathan Spiteri,Eleftherios Thalassinos, Editör, Emerald Publishing Limited, York, ss.153-162, 2019

8. Perakende Ürün Yönetiminde Karar Vericiler

Perakendecilikte Ürün Yönetimi, , Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.22-41, 2013

9. Perakende Ürün Yönetimine Giriş

Perakende Ürün Yönetimi, Erdoğan Z.,Özata F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-21, 2013

10. Küresel Pazarlamayı Etkileyen Çevresel Faktörler

Stratejik Küresel Pazarlama, Timur N.,Özmen A., Editör, Eflatun Yayınevi, Ankara, ss.56-105, 2013

11. Kategori Yönetimi

Perakendecilikte Ürün Yönetimi, Erdoğan B.Z.,Özata F.Z., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.42-67, 2013

12. Hizmet Pazarlaması

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011
Metrikler

Yayın

91

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

6

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

8

Tez Danışmanlığı

30

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları