Dr. Öğr. Üyesi MURAT BAŞAL


YENİ NESİL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, LOJİSTİK


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: mbasal@gelisim.edu.tr
Web: https://avesis.gelisim.edu.tr/mbasal
Ofis: G Blok A 84
Posta Adresi: Cihangir, Petrol Ofisi Cd. No: 7, 34310 Avcılar/İstanbul

Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2021

2017 - 2021

Doktora

İstanbul Gelişim Üniversitesi, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, İşletme (Dr), Türkiye

2014 - 2015

2014 - 2015

Yüksek Lisans

Türk Hava Kurumu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2008 - 2015

2008 - 2015

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Gazi Üniversitesi, Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu, Antrenörlük Eğitimi Bölümü, Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Lisans

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Arkeoloji Ve Sanat Tarihi Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Ağızdan ağıza iletişimin marka sadakati üzerindeki etkisi: Otomobil servisleri üzerine bir araştırma: Ankara örneği

Türk Hava Kurumu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, YENİ NESİL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, LOJİSTİK

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU, LOJİSTİK

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Editör Kurulu

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Koordinatör Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Mezuniyet Sonrası Eğitim Sorumlusu

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2022 - 2023

2022 - 2023

Staj Koordinatörü

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2022 - 2022

2022 - 2022

Bölüm Başkan Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Teze Giriş ve Seminer

İLERİ PAZARLAMA YÖNTEMLERİ Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Marka Yönetimi ve Stratejileri

Global Pazarlama

Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama

Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler

Lisans

Lisans

Sağlık Kurumlarında Finansal Yönetim

Uluslararası Sağlık İşletmeciliği

Ön Lisans

Ön Lisans

Tedarik Zinciri Yönetimi

Spor Yönetimi - Mesleki İngilizce

Uluslararası Pazarlama

Lojistik-Mesleki İngilizce

Deniz Liman İşletmeciliği - Mesleki İngilizce

Girişimcilik

Lojistik - Mesleki İngilizce

Tedarik Zinciri Yönetimi - Hava Lojistiği Sürdürülebilir Kalkınma

Tedarik Zinciri Yönetimi - Hava Lojistiği Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

HAVACILIK ALANINDA SANAL ETKİLEYİCİLERLE Z VE MİLENYUM KUŞAKLARINDA E-TİCARET EĞİLİMLERİNİN ŞEKİLLENMESİ

Başal M. (Danışman)

M.Abdulkareem(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-Tezsiz

PAZARLAMA ANALİTİĞİ İLE PARA-SOSYAL ETKİLEŞİMLERLE OLUŞAN DUYGUSAL KISKANÇLIKLARIN BAYESÇİ ÇIKARIMLARLA ELE ALINMASI

Başal M. (Danışman)

ÖZLEM GÜNDÜZ(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (10)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (23)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Strategic Integration of Artificial Intelligence in Sustainable Marketing and Accounting Practices of Cooperative Enterprises A Cross-National Comparative Analysis

Başal M., Parıltı N.

27. Milletlerarası Tük Kooperatifçi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2025, ss.12-25, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. The Impact of Artificial Intelligence-Based Digital Marketing Strategies on Financial Performance and Sustainability: A Multi-Disciplinary Model Proposal

BAŞAL M., Saraç E.

1th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 31 Temmuz 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

5. Syrian Migrant Workers and Occupational Health and Safety: Problems Encountered and Policy Recommendations

Koçali K., Başal M.

TAM 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, ss.79-82, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

6. Improving Customer Experience in the Service Sector with Artificial Intelligence-Supported Digital Tools: Patient Welcoming

BAŞAL M., ÇETİN A.

11 th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Porto-Alegre, Brezilya, 13 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2025

2025

7. Dıgıtal Transformatıon, Artıfıcıal Intellıgence And Sustaınabılıty: Global Approaches To Future Socıetıes And Marketıng Ecosystems

Başal M., Şarkbay Ö. F., Kaya A., Önbıçak A. E., Önbıçak H. E., Kantarcıoğlu N.

IX. ASC 2025 / SPRING Sustainable Society from the Perspective of Human, Technology, and Artificial Intelligence, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.249-250, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2025

2025

10. Patıent Prıvacy And Communıcatıon In Health Tourısm: The Relatıonshıp Between Healthcare Professıonals And Patıents-Sağlık Turizminde Hasta Mahremiyeti Ve İletişim: Sağlık Personeli İle Hasta İlişkisi

Kaya A., Şeker C., Şarkbay Ö. F., Karalinç T., Başal M., Kantarcıoğlu N.

IMVHSC 9th Internatıonal Medıcal, Veterınary And Health Scıences Congress February 7-9, 2025, Ardahan/Türkiye., Ardahan, Türkiye, 7 - 09 Şubat 2025, cilt.1, sa.1, ss.454-455, (Özet Bildiri)

2025

2025

11. A Perspective on Medical Tourism from a Finance and Marketing Perspective Within the Framework of G20 Rome Principles,

BAŞAL M., Saraç E.

Kaoru Ishikawa International Congress on Business and Economics Sciences- VII, Türkiye, 11 Şubat 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

12. ‘Accounting And Marketing Integration: The Impact Of Financial Data On Strategic Marketing Decisions / Muhasebe Ve Pazarlama Entegrasyonu: Finansal Verilerin Stratejik Pazarlama Kararlarına Etkisi’

Başal M., Kaya A., Saraç E.

Uluslararası 8. USBİLİM Eğitim, Ekonomi, Yönetim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 26-28 Kasım, 2024, Diyarbakır , Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.352-353, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

13. The Relationship Between Artificial Intelligence Use in Activity-Based Costing Process and Customer Satisfaction

BAŞAL M., ŞARKBAY Ö. F., Saraç E.

International 3rd Tokat Scientifıc Research Congress, Tokat, Türkiye, 25 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

16. ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN HEALTH MANAGEMENT: PERCEPTION MANAGEMENT IN MARKETING WITH DIGITAL TRANSFORMATION AND PREPARING FOR NEW APPROACHES

BAŞAL M., KARALİNÇ T.

INTERNATIONAL GEVHER NESIBE HEALTH SCIENCES CONFERENCE-XIII, Ankara, Türkiye, 29 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

17. ‘Çokuluslu Şirketler İçin Küresel Asgari Kurumlar Vergisi Uygulamasının Ülke Ekonomisine Fayda ve Zararları- Benefits And Drawbacks Of Implementing A Global Minimum Corporate Tax For Multinational Companies On The National Economy’

Saraç E., Kaya A., Başal M., Şarkbay Ö. F.

2nd International Congress of Finance and Tax to be held Selcuk University, November 08-10, 2024, Konya, Türkiye , Konya, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.65-66, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

18. FIVE DIMENSIONS OF CURIOSITY AND ONLINE HEDONIC SHOPPING

BAŞAL M., Yiğit M. S.

III. INTERNATIONAL BANDIRMA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Balıkesir, Türkiye, 12 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

20. Accounting And Marketing Integration: The Impact Of Financial Data On Strategic Marketing Decisions / Muhasebe Ve Pazarlama Entegrasyonu: Finansal Verilerin Stratejik Pazarlama Kararlarına Etkisi

Saraç E., Başal M., Kaya A.

Uluslararası 8. USBİLİM Eğitim, Ekonomi, Yönetim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, cilt.1, sa.1, ss.352-353., Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2024, cilt.1, sa.1, ss.352-353, (Özet Bildiri)

2024

2024

21. İşletmenin Finansal Yapısının Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Muhalefet Algısına Etkisinin Araştırılması-Investigating the Effect of Financial Structure of the Business on the Perception of Organizational Cynicism and Organizational Dissent

Şarkbay Ö. F., Kaya A., Başal M.

11. Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Kongresi-İCAFR’24, TÜBİTAK BİDEB 2023-B yurtiçi destekli /11th International Congress of Accounting and Finance Research, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2024, cilt.1, sa.1, ss.85-86, (Özet Bildiri)

2024

2024

22. Influencer Pazarlamanın Marka Tanıtımı ve Konumlandırmasına Etkisi: Özel Hastaneler Örneği

BAŞAL M.

I. Uluslararası Dostluk Köprüsü Sosyal Bilimler Kongresi, Gagauziya, Komrat, Moldova, 07 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

23. The Impact Of Digital Transformation On The Accounting Professsion

BAŞAL M., Saraç E.

International 9 th Socrates Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 26 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

24. İşletmenin Finansal Yapısının Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Muhalefet Algısına Etkisinin Araştırılması / Investigating the effect of the financial structure of the business on the perception of organizational cynicism and organizational opposition

Şarkbay Ö. F., Kaya A., Başal M.

11. Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Kongresi-İCAFR’24 TÜBİTAK BİDEB 2023-B yurtiçi destekli, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2024, cilt.1, sa.1, ss.85-86, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

25. Is Personalızed Marketıng Or Customızed Marketıng Effectıve In Onlıne Marketıng? Netflıx Example

BAŞAL M.

Biltek-VII, 7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Ve Güncel Gelişmeler Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

26. The Impact of Customer Experience Through Artificial Intelligence-Supported Products on Customer Satisfaction and Loyalty

BAŞAL M., ATASOY A.

27. Pazarlama Kongresi, Pazarlamada Yapay Zeka, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2024

2024

27. İşletmelerin Yenilikçi Rekabet Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlikleri Açısından Sosyal Medya Pazarlamanın Rolü

BAŞAL M., Nemli A.

Medya ve Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel Amaçlar Öğrenci Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

28. The mediating role of management's digital transformation in the effect of company website design

BAŞAL M., Faruk Sarkbay Ö. F., Akdüz H.

15th 2023 International Online Conference on Improving Farming Productivity and Agroecology - Ecosystem Restoration, IPFA 2023, Dnipro, Ukrayna, 5 - 08 Eylül 2023, cilt.452, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

2023

2023

29. Stratejik Yönetim ve Dijital Pazarlamada Yeni Fırsatlar ve Zorluklar

SÜZEN E., BAŞAL M.

17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

30. Dijital Dönüşümün Stratejik Yönetim Perspektifiyle Değerlendirilmesi

SÜZEN E., BAŞAL M.

11. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi'ne (ICAR), Türkiye, 26 Temmuz 2023, ss.109, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

31. The Effect of E-Health Literacy on Purchasing Attitudes in Digital Marketing Tools

BAŞAL M., ŞARKBAY Ö. F.

5th Media Literacy Forum- Internatıonal Socıal Scıences Congress In The Age Of Dıgıtal Transformatıon, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.20, (Özet Bildiri)

2022

2022

32. From the Consumer’s Perspective: “What is the Meaning of Price Promotions in Hedonic Consumption?

BAŞAL M.

International Symposium On Marketing, Tekirdağ, Türkiye, 12 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

33. Kooperatiflerde Sosyal Medya Kullanımının Tüketicinin Markaya Yönelik Farkındalığında Marka İmajının Aracılık Etkisinin Araştırılması

BAŞAL M.

XXIV. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

34. Bir Markanın Değişimi ve Sürekliliğinde Heterojen Tüketici Alt Gruplarının Rolü

BAŞAL M.

6. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, Üsküp, Makedonya, 14 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

35. Consumers In Luxurious Restaurants Need Unique

BAŞAL M.

6th International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research & Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 04 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

36. How To Communicate Brand Image Through Social Media Marketing?

BAŞAL M.

4. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

37. Tüketici Deneyiminde ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Arttırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik

BAŞAL M.

ICONSAD’21 International Congress on Scientific Advances, Anadolu Zirvesi 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

38. Tüketici Deneyimi ve Dijital Pazarlamanın Yenilik Yönetiminde Geleceğin Fırsat Alanı: Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik ve Karma Gerçeklik

BAŞAL M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.

Anadolu 8.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

39. TÜKETİCİ DENEYİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMANIN YENİLİK YÖNETİMİNDE GELECEĞİN FIRSAT ALANI: SANAL GERÇEKLİK, ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK VE KARMA GERÇEKLİK

BAŞAL M., AYHAN GÖKCEK H., TURP GÖLBAŞI B.

Anatolian Congresses 8th International Social Sciences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

40. E-Ticarette Yeni Bir Boyut Olan Sosyal Ticaretin Tüketici Davranışına Etkisine Yönelik Bir İnceleme

TURP GÖLBAŞI B., AYHAN GÖKCEK H., BAŞAL M.

UYSAD 8th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2021, ss.49-50, (Özet Bildiri)

2021

2021

41. Orta Sınıf Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Alan Araştırması

BAŞAL M.

(International CEO) Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, Tiflis, Gürcistan, 19 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

42. Tedarik Zinciri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri: Ankara’daki Otomobil Servislerine Yönelik Alan Çalışması

BAŞAL M., Saraç E.

20. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

43. Sosyal ve Bilgi Teknolojilerinin İş Yönetimi ve Organizasyonu Üzerine Etkisi

BAŞAL M.

Icpess Ankara /Turkey Internatıonal Congress On Polıtıcal, Economıc And Socıal, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Yapay Zekâ Destekli Tüketici Karar Süreçleri,

Başal M.

Yapay Zekâ Uygulamaları: Sektörel Etkiler ve Dijitalleşme Çağında Tüketici, Prof. Dr. Berna BALCI İZGİ Doç. Dr. İbrahim Halil EFENDİOĞLU, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-120, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2025

2025

2. Greenwashing as a Marketing Strategy

BAŞAL M.

The Different Aspects of Greenwashing, ILGAZ SÜMER SELAY, PARILTI NURETTİN, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.247-268, 2025

2025

2025

3. Consumer Distrust: Non-Transparent AI Decision-Making Processes

BAŞAL M.

Consumer, Marketing, AI: Dark Sides and Ethics., Özkaynar Kürşad, ABBASOĞLU ŞEVİN, Editör, Ozgur Press, ss.41-54, 2025

2024

2024

4. Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

Başal M., Kaya A., Şarkbay Ö. F.

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, Doç.Dr.Fahri Özsungur, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.1, 2024 Creative Commons License

2024

2024

5. New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

Atasoy A., Başal M.

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, Fatih Sahin,Cevat Soylemez, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.113-138, 2024

2024

2024

6. Artificial Intelligence-Supported Sustainable Marketing Paths for Smart Cities in a World Facing Climate Challenges

BAŞAL M., ŞARKBAY Ö. F., KAYA A.

Nexus of AI, Climatology, and Urbanism for Smart Cities, ÖZSUNGUR FAHRİ, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Pennsylvania, ss.1-3, 2024

2024

2024

7. New Marketing Approaches and Consumer Trends in Line With Technological Developments

BAŞAL M., ATASOY A.

Navigating the Shifting Landscape of Consumer Behavior, ŞAHİN FAHRİ, SÖYLEMEZ CEVAT, Editör, IGI Global Scientific Publishing, New York, ss.5, 2024

2024

2024

8. SAĞLIK TURİZMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA

BAŞAL M.

Sağlığa Yolculuk: Sağlık Turizmi, KORKUTATA EBRU ÖZLEM, ÇILGINOĞLU HAKKI, KAYA ASLI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7, 2024

2023

2023

9. Müşteri İlişkileri Yönetimi

BAŞAL M.

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023

2020

2020

10. İnovatif Bir Trend Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk

ARIKAN B. A., ÖZGÜNAY P., ÖZAN M., TİFTİK C., AYHAN GÖKCEK H., ORAK Z., et al.

İşletme 2.0: İşletmecilikte Yeni Trendler, B. Aykut Arıkan, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.138-160, 2020

2018

2018

11. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

DUYGUN A., BAŞAL M.

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular,, Metin REYHANOĞLU,, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

2018

2018

12. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Duygun A., Başal M.

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

Ansiklopedide Bölümler

2023

2023

1. Blok Zincir Ansiklopedisi

BAŞAL M.

Nobel Akademik Yayıncılık, ss., 2023

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

İzlek Akademik Dergi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2024

Mart 2024

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

İşletme

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Beykoz Akademi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 7

h-indeksi (SCOPUS): 1

Jüri Üyelikleri

Ekim-2024

Ekim 2024

Tez Savunma (Doktora)

- İstanbul Gelişim Üniversitesi