Eğitim Bilgileri
2014 - 2015
2014 - 2015Doktora
Namık Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2004
2002 - 2004Yüksek Lisans
İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret (Yl) (Tezsiz), Türkiye
1998 - 2001
1998 - 2001Yüksek Lisans
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1998
1993 - 1998Lisans
Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik Ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerine etkileri: istanbul’xxda bir uygulama
Namık Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü- bir pilot araştırma
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
2001
2001Yüksek Lisans
Building a learning organization by using systems thinking and system dynamics
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME
2020 - 2021
2020 - 2021Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)
2018 - 2020
2018 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HAVACILIK YÖNETİMİ
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HAVACILIK YÖNETİMİ
2015 - 2016
2015 - 2016Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ
Yönetimsel Görevler
2017 - 2018
2017 - 2018Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2016 - 2018
2016 - 2018Stratejik Planlama ve Kalite Güvence Ofisi Koordinatörü
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2016 - 2018
2016 - 2018Bölüm Başkanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2016 - 2018
2016 - 2018Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi
2015 - 2016
2015 - 2016Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
İleri Pazarlama Yöntemleri (Güz)
Global Pazarlama Uygulamaları (Bahar)
Karşılaştırmalı Pazarlama Yöntemleri ve Teorileri (Güz)
Seminer (Bahar)
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Global Pazarlama Yönetimi (Bahar)
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Bahar)
Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler (Bahar)
Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler (Güz)
Teze Giriş ve Seminer (Güz)
Havacılık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi (Güz)
Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri (Bahar)
İnsan Kaynakları Yönetimi ve Metodolojisi (Güz)
Lojistikte Hizmet Pazarlama Stratejileri (Güz)
Sağlık İşletmelerinde Örgüt Psikolojisi (Güz)
Lisans
Tüketici Davranışları (Güz)
Tüketici Davranışları (Bahar)
Tedarik Zinciri Yönetimi (Yaz)
Lisans
Pazarlama İlkeleri (Bahar) (Havacılık Yönetimi)
Uluslararası Pazarlama (Bahar) (Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik)
Pazarlama İlkeleri (Bahar) (İşletme)
Uluslararası Pazarlama (Bahar) (Halkla İlişkiler ve Tanıtım)
Tüketici Davranışları (Güz)
Uluslararası Pazarlama (Bahar)
Tüketici Davranışları (Bahar)
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)
Pazarlama İlkeleri (Bahar)
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Bahar)
Pazarlama Yönetimi (Güz)
Havayolu Pazarlaması (Bahar)
Lojistik Hizmet Pazarlaması (Güz)
Elektronik Ticaret (Bahar)
Dijital Pazarlama ve Ticaret (Güz)
Uluslararası Pazarlama (Bahar)
Uluslararası Hizmet Yönetimi (Güz)
Hizmet Pazarlaması (Bahar)
Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)
İnsan Kaynakları Yönetimi (Yaz)
Medya ve Marka Yönetim Stratejileri (Güz)
Pazarlama Araştırmaları (Bahar)
Pazarlama Yönetimi (Bahar)
Pazarlama (Bahar)
Perakendeci Mağaza Yönetimi (Bahar)
Örgütsel Davranış (Yaz)
Pazarlama İlkeleri (Güz)
Yiyecek ve İçecek Pazarlama ve Satış (Bahar)
Uluslararası Pazarlama (Güz)
Ulaştırma Yönetimi (Bahar)
Yönetim ve Organizasyon (Yaz)
Tedarik Zinciri Yönetimi (Yaz)
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)
Ulusal ve Uluslararası Sivil Havacılık Kuruluşları (Bahar)
Bankacılıkta Pazarlama (Güz)
Genel İşletme (Güz)
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Mobilya Sektörüne Yönelik Müşteri Şikayetlerinin İncelenmesi: Kelebek Mobilya Örneği
Duygun A. (Danışman)
M.AHMETOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Dış Kaynak Kullanımında Spor Pazarlamasının ve Lojistik Faaliyetlerin Yeri Açısından Yeni Bir Karar Modeli Önerisi: Futbol Endüstrisinde Bir Uygulama
Duygun A. (Danışman)
M.SUBAŞI(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
HAVAYOLU ŞİRKETLERİNE AİT YOLCU YORUMLARININ İNCELENMESİ: DÜNYADAN VE TÜRKİYE'DEN ÖRNEKLER
Duygun A. (Danışman)
N.KAYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Fiyat algılamasının müşteri sadakatine etkisi: Havayolu kargo taşımacılığı üzerine bir araştırma
Duygun A. (Danışman)
E.ARTIK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
TERMAL OTELLERE YÖNELİK MÜŞTERİ YORUMLARININ İNCELENMESİ:İZMİR ÖRNEĞİ
Duygun A. (Danışman)
N.TEK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Hazır giyim markalarının özellikleri açısından sosyal medyada içerik analizi: Instagram örneği
Duygun A. (Danışman)
S.AĞCA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Pazarlama 4.0 üzerine nitel bir araştırma
Duygun A. (Danışman)
G.ALTUNDAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Irak'taki e-ticaret işletmelerine ait web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesi
Duygun A. (Danışman)
H.NAGEM(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
COVID-19 pandemisi sürecinde tüketicilerin seyahat tercihleri ile koronafobi düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Duygun A. (Danışman)
K.SAĞLIK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Pazarlama iletişimi açısından Covid-19 pandemisi sürecinde sosyal medyada içerik analizi: Hava yolu işletmelerinden örnekler
Duygun A. (Danışman)
M.ERGİDEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
SMS reklamlarına yönelik tutum ve davranışlarda cep telefonu kullanım alışkanlıklarının rolü: Ortaöğretim öğrencileri üzerine bir araştırma
Duygun A. (Danışman)
E.DOĞAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Spor organizasyonlarındaki lojistik faaliyetlerin katılımcı memnuniyetine etkisi: Sapanca kürek parkuru, ulusal kürek yarışları
Duygun A. (Danışman)
M.SUBAŞI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Satın alma sonrası marka farkındalığı ve tüketici davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir çalışma
Duygun A. (Danışman)
S.SÖYLEMEZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Liderlik davranışları ve ihbarcılık (Whistleblowing) niyetleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Güzellik ve estetik amaçlı sağlık kuruluşlarında bir çalışma
Duygun A. (Danışman)
Z.ORAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Tüketici karar verme tarzlarının satın alma davranışları üzerine etkisi: İnternette alışveriş yapan tüketiciler üzerine bir çalışma
Duygun A. (Danışman)
G.GÜLER(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İş yaşamında yalnızlık ve psikolojik dayanıklılık arasındaki ilişkinin incelenmesi: Üniversitedeki öğretim elemanları üzerine bir araştırma
Duygun A. (Danışman)
Z.KILIÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öz liderlik ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi: Bir devlet hastanesinde araştırma
Duygun A. (Danışman)
M.ERGÖZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Marka değeri ile hizmet kalitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Havacılık sektöründe bir çalışma
Duygun A. (Danışman)
S.DİKSU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
E-perakende hizmet kalitesinin marka değerine etkisi: Trendyol örneği
Duygun A. (Danışman)
İ.HALİL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Sağlık çalışanlarında uyku kalitesi, tükenmişlik sendromu ve iş doyumu
Duygun A. (Danışman)
Ö.TEMİZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Toplam kalite yönetimi uygulamaları ile işgören motivasyonunun iş tatmini üzerine etkilerinin incelenmesi: Bir devlet hastanesinde araştırma
Duygun A. (Danışman)
A.YAMAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)
2024
20241. Mobilya Sektörüne Yönelik Müşteri Şikayetlerinin İncelenmesi
Ahmetoğlu M., Duygun A.
Anadolu İktisat ve İşletme Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.112-132, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Türkiye’de Pazarlama Bilim Alanındaki Öğretim Üyelerinin Profillerinin İncelenmesi
Vayısoğlu N., Duygun A.
Yükseköğretim Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.9-22, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20243. TERMAL OTELLERE YÖNELİK MÜŞTERİ YORUMLARININ İNCELENMESİ
Tek N., Duygun A.
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.138-149, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
Duygun A., Subaşı M.
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences , cilt.6, sa.1, ss.236-247, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Dünyadan ve Türkiye’den Örneklerle Havayolu Şirketlerine Ait Yolcu Yorumlarının İncelenmesi
Kaya N., Duygun A.
Journal of Aviation Research , cilt.5, sa.1, ss.16-31, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20226. HAZIR GİYİM MARKALARININ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN INSTAGRAM’DAİÇERİK ANALİZİ
Ağca S., Duygun A.
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi , sa.5, ss.31-52, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. The Effect of Price Perception on Customer Loyalty in Airline Cargo Transportation
Artık E., Duygun A.
Journal of aviation (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.126-134, 2022 (TRDizin)
2022
20228. A MULTIDIMENSIONAL MARKETING COMMUNICATION MODEL ON SOCIAL MEDIA FOR GLOBAL BRANDS: THE CASE OF COCA-COLA TURKEY
Bağcan S., Duygun A.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , cilt.12, sa.2, ss.469-482, 2022 (TRDizin)
2021
20219. E-TİCARET SİTELERİNİN GOOGLE TRENDS ARAMA SONUÇLARINAGÖRE ANALİZİ: TÜRKİYE’DE COVID-19 PANDEMİSİ ÖNCESİ DÖNEM VEPANDEMİ DÖNEMİ
Tek N., Duygun A.
Kapadokya Akademik Bakış
, cilt.5, sa.2, ss.43-61, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
Gider A., Duygun A.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.26-40, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Tüketicilerin Seyahat Tercihleri İle Koronafobi Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sağlık K., Duygun A.
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.96-105, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. HAVACILIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYADA İÇERİK ANALİZİ
Çalışkan M., Duygun A.
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.15-29, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Tüketicilerin Farklı Tüketim Aktiviteleri Bazında Covid-19 Risk Algılamalarının Değerlendirilmesi
Duygun A.
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.5, ss.144-159, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202014. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN KARAR VERMETARZLARININ SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Güler Binkanat G., Duygun A.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.312-327, 2020 (TRDizin)
2020
202015. Evaluation of Consumer Purchasing Behaviors in the COVID-19 Pandemic Period in the Context of Maslow’s Hierarchy of Needs
Duygun A., Şen E.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.45-68, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Sosyal Medya Kullanıcıları Açısından Satın Alma Sonrası Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Arasındaki İlişki
Söylemez S., Duygun A.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.50-62, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202017. COVID-19 Pandemisi Sırasında Tüketicilerin Yaşam Tarzlarının Değerlendirilmesi
Duygun A.
Econder Uluslararası Akademik Dergi
, cilt.4, sa.1, ss.232-247, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. SMS Reklamlarına Yönelik Tutum ve Davranışlarda Cep Telefonu Kullanım Amaçlarının Rolü: Ortaöğretim Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Doğan E., Duygun A.
Mecmua Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , sa.9, ss.153-173, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Sosyal Medyada Marka Etkinliğinin Ölçülmesi
Duygun A.
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.14-21, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. E-PERAKENDE HİZMET KALİTESİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ
Özdener İ. H., Duygun A.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.38, ss.1-18, 2020 (TRDizin)
2019
201921. Müşteri Bağlılığının Sosyo-Demografik Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Spor Merkezleri Üzerine Bir Çalışma
Duygun A.
Social Sciences Research Journal (SSRJ) , cilt.8, sa.4, ss.184-196, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. The Last Decade of Marketing Research: The Case of European Journal of Marketing
Duygun A., Menteş S. A.
Turkish Journal of Marketing , cilt.4, sa.1, ss.1-10, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201823. Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
Duygun A.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1351-1375, 2018 (TRDizin)
2018
201824. Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü
Duygun A., Yücel M. F.
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , sa.2, ss.443-460, 2018 (TRDizin)
2018
201825. Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
Alnıpak S., Duygun A.
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.57-74, 2018 (TRDizin)
2018
201826. Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
Duygun A.
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.9, sa.30, ss.75-94, 2018 (TRDizin)
2018
201827. Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
Alnıpak S., Uyar M., Duygun A.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , cilt.53, sa.1, ss.57-76, 2018 (TRDizin)
2017
201728. Web Sitelerinin Pazarlama İletişim Aracı Olarak İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi: Yük Taşımacılığı Yapan Firmalar Üzerine Bir Araştırma
Duygun A., Alnıpak S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.7, sa.3, ss.409-417, 2017 (ESCI, TRDizin)
2016
201629. Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
Duygun A., Menteş S. A.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.4, sa.2, ss.125-141, 2016 (TRDizin)
2016
201630. Müşterilerin Sosyo-Demografik Özellikleri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: AVM’lerde Bir Uygulama
Duygun A., Menteş S. A.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences - Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.1, sa.2016: 02 (01), ss.20-27, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201531. The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation Negative Word of Mouth Communication Intention and Repurchase Intention
Duygun A., Menteş S. A.
BJSS Balkan Journal of Social Sciences / Balkan Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.108-120, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201532. The Impacts of Customer Loyalty on Negative Word of Mouth Communication and Repurchase Intention
Topçu B., Duygun A.
Journal of Marketing and Management , cilt.6, sa.1, ss.16-27, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201433. The Relationship between Corporate Reputation and Service Quality A Study on Fast Moving Consumer Goods Market
Duygun A., Menteş S. A., Kubaş A.
International Journal of Humanities and Management Sciences (IJHMS) , cilt.2, sa.3, ss.105-107, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201434. The Impacts of Complaint Satisfaction on Corporate Reputation: A Study on Banking Sector
Duygun A., Menteş S. A., Kubaş A.
International Journal of Trade, Economics and Finance , cilt.5, sa.2, ss.159-161, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
201035. Customers Perceived Brand Equity and A Research on the Customers of Bellona Which is a Turkish Furniture Brand
Değermen Erenkol H. A., Duygun A.
The Journal of American Academy of Business, Cambridge , cilt.16, sa.1, ss.93-109, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200836. Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Algılanan Hizmet Kalitesi ile Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
Okumuş A., Duygun A.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.17-38, 2008 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Dijital İletişimde Sosyal Medya Platformlarının Kullanımı: Türkiye'nin En Değerli Markalarına Yönelik Bir Analiz
BOYACI YILDIRIM M., DUYGUN A.
VIII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. Endüstriyel Pazarlarda Sürdürülebilirlik: Tüpraş Örneği
DURAHİM Ö., DUYGUN A.
II. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ
DUYGUN A.
VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
DUYGUN A.
4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20245. PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: YAPAY ZEKÂ PAZARLAMASI
Duygun A.
I. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2024, ss.60-61, (Özet Bildiri)
2023
20236. Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"
Duygun A.
12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149, (Özet Bildiri)
2023
20237. Pilates Eğitimleri: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme
Subaşı M., Duygun A.
VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.110-111, (Özet Bildiri)
2022
20228. Marka İletişiminde Doğru Sosyal Medya Platformu Seçimi
Duygun A.
1. Uluslararası Pazarlama Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.14, (Özet Bildiri)
2022
20229. E-TİCARETTE SON KİLOMETRE TESLİMATI İÇİN ÇEVRECİ ARAÇ ÖNERİLERİ
Duygun A.
2nd International Symposium on Sustainable Logistics, Mersin, Türkiye, 23 - 24 Haziran 2022, ss.52, (Özet Bildiri)
2022
202210. E-Ticaret Sitesi mi? E-Pazaryeri mi? KOBİ’lere Öneriler
DUYGUN A.
10. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2022, ss.20-21, (Özet Bildiri)
2022
202211. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Tüketiciler ve Lojistik Hizmet Sağlayıcılar Açısından Paylaşım Ekonomisinin Değerlendirilmesi
DUYGUN A.
Uluslararası Üretim ve Tedarik Zinciri Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.20, (Özet Bildiri)
2022
202212. Hızlı Teslimatta İnovatif Olmak: "Getir" Örneği
DUYGUN A.
Uluslararası Multidisipliner İnovatif Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2022, ss.32-33, (Özet Bildiri)
2022
202213. Sürdürülebilirlik Açısından Halkla İlişkiler Perspektifinde Web Sitelerinin İncelenmesi: Taider Kurumsal Üyeler Örneği
DUYGUN A.
9. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2022, ss.4, (Özet Bildiri)
2022
202214. Sürdürülebilirlik Açısından Karbon Ayak İzinin Azaltılmasında Webinar Pazarlamasının Kullanılması
Duygun A.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK 2022), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.4-5, (Özet Bildiri)
2020
202015. COVID-19, Digitalization, Individual and Senism
ŞEN E., DUYGUN A.
Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, ss.129-130, (Özet Bildiri)
2018
201816. Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama
DUYGUN A.
V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91, (Özet Bildiri)
2017
201717. Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Konferanslarında Kalite Konusunda Yayınlanan Bildirilerin Bibliyometrik Analizi (2013-2016)
DUYGUN A.
ICQH2017, 7 - 08 Aralık 2017, ss.496-502, (Tam Metin Bildiri)
2017
201718. Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
DUYGUN A.
Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47, (Özet Bildiri)
2017
201719. Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi
DUYGUN A.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. Combining Game with Location as a Marketing Strategy: Pokémon Go Example
DUYGUN A.
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, III. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.1755, (Özet Bildiri)
2016
201621. Pazarlama İletişim Aracı Olarak Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Türkiye’de Yük Taşımacılığı Yapan Firmalar Üzerine Bir Araştırma
DUYGUN A., ALNIPAK S.
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.178-190, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DUYGUN A.
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.301-310, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. YÖK’ün Kurulmasından Sonra Pazarlama Alanında Yazılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi (1982-2022): Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Açılan İlk Beş Üniversite Örneğinde Bir Çalışma
Duygun A.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN 100. YIL DÖNÜMÜNE ARMAĞAN: İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Çerçevesinde Araştırmalar, DOĞAN EMRAH,ILICAK NEZİRE GAMZE, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.30-57, 2024
2021
20212. E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ
Duygun A.
KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021
2020
20204. BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET
Duygun A.
YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020
2018
20185. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi
Duygun A., Başal M.
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018
2018
20186. Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)
Duygun A.
Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018
2017
20177. Student Relationship Management in Higher Education
Duygun A.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017
2017
20178. Pazarlama
Duygun A.
Genel İşletme, İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul, ss.153-189, 2017