Doç. Dr. ADNAN DUYGUN


İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

69

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

637

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

3

Tez Danışmanlığı

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2015

2014 - 2015

Doktora

Namık Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Yüksek Lisans

İstanbul Ticaret Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret (Yl) (Tezsiz), Türkiye

1998 - 2001

1998 - 2001

Yüksek Lisans

Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1998

1993 - 1998

Lisans

Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik Ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerine etkileri: istanbul’xxda bir uygulama

Namık Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü- bir pilot araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

2001

2001

Yüksek Lisans

Building a learning organization by using systems thinking and system dynamics

Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME

2020 - 2021

2020 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME (İNGİLİZCE)

2018 - 2020

2018 - 2020

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HAVACILIK YÖNETİMİ

2016 - 2018

2016 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, HAVACILIK YÖNETİMİ

2015 - 2016

2015 - 2016

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ, SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ

Yönetimsel Görevler

2017 - 2018

2017 - 2018

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2016 - 2018

2016 - 2018

Stratejik Planlama ve Kalite Güvence Ofisi Koordinatörü

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2016 - 2018

2016 - 2018

Bölüm Başkanı

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2016 - 2018

2016 - 2018

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği

İstanbul Gelişim Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İleri Pazarlama Yöntemleri (Güz)

Global Pazarlama Uygulamaları (Bahar)

Karşılaştırmalı Pazarlama Yöntemleri ve Teorileri (Güz)

Seminer (Bahar)

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Global Pazarlama Yönetimi (Bahar)

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Bahar)

Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler (Bahar)

Pazarlama Yönetiminde Gelişmeler (Güz)

Teze Giriş ve Seminer (Güz)

Havacılık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi (Güz)

Çatışma Yönetimi ve Müzakere Teknikleri (Bahar)

İnsan Kaynakları Yönetimi ve Metodolojisi (Güz)

Lojistikte Hizmet Pazarlama Stratejileri (Güz)

Sağlık İşletmelerinde Örgüt Psikolojisi (Güz)

Lisans

Lisans

Pazarlama İlkeleri (Bahar) (Havacılık Yönetimi)

Uluslararası Pazarlama (Bahar) (Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik)

Pazarlama İlkeleri (Bahar) (İşletme)

Uluslararası Pazarlama (Bahar) (Halkla İlişkiler ve Tanıtım)

Tüketici Davranışları (Güz) Sürdürülebilir Kalkınma

Uluslararası Pazarlama (Bahar)

Tüketici Davranışları (Bahar) Sürdürülebilir Kalkınma

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)

Pazarlama İlkeleri (Bahar)

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Bahar)

Pazarlama Yönetimi (Güz)

Havayolu Pazarlaması (Bahar)

Lojistik Hizmet Pazarlaması (Güz)

Elektronik Ticaret (Bahar)

Dijital Pazarlama ve Ticaret (Güz)

Uluslararası Pazarlama (Bahar)

Uluslararası Hizmet Yönetimi (Güz)

Hizmet Pazarlaması (Bahar)

Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)

İnsan Kaynakları Yönetimi (Yaz)

Medya ve Marka Yönetim Stratejileri (Güz)

Pazarlama Araştırmaları (Bahar)

Pazarlama Yönetimi (Bahar)

Pazarlama (Bahar)

Perakendeci Mağaza Yönetimi (Bahar)

Örgütsel Davranış (Yaz)

Pazarlama İlkeleri (Güz)

Yiyecek ve İçecek Pazarlama ve Satış (Bahar)

Uluslararası Pazarlama (Güz)

Ulaştırma Yönetimi (Bahar)

Yönetim ve Organizasyon (Yaz)

Tedarik Zinciri Yönetimi (Yaz) Sürdürülebilir Kalkınma

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Güz)

Ulusal ve Uluslararası Sivil Havacılık Kuruluşları (Bahar)

Bankacılıkta Pazarlama (Güz)

Genel İşletme (Güz)

Ön Lisans

Ön Lisans

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması (Güz)

Sağlık Hizmetleri Pazarlaması (Güz)

Yönetilen Tezler

2022

2022

Yüksek Lisans

Pazarlama 4.0 üzerine nitel bir araştırma

Duygun A. (Danışman)

G.ALTUNDAL(Öğrenci)

2018

2018

Yüksek Lisans

E-perakende hizmet kalitesinin marka değerine etkisi: Trendyol örneği

Duygun A. (Danışman)

İ.HALİL(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (22)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Dijital İletişimde Sosyal Medya Platformlarının Kullanımı: Türkiye'nin En Değerli Markalarına Yönelik Bir Analiz

BOYACI YILDIRIM M., DUYGUN A.

VIII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Endüstriyel Pazarlarda Sürdürülebilirlik: Tüpraş Örneği

DURAHİM Ö., DUYGUN A.

II. Uluslararası Artuklu İktisadi, İdari ve Siyasi Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. TÜKETİCİ TARAFINDAN OLUŞTURULAN İÇERİK KAVRAMI: DİJİTAL PLATFORMLARDAN BAŞARILI UYGULAMA ÖRNEKLERİ

DUYGUN A.

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. E-PAZARYERLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

DUYGUN A.

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve Ekonomi Kongresi (ICDBME-2024), Türkiye, 20 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: YAPAY ZEKÂ PAZARLAMASI

Duygun A.

I. Uluslararası İletişim, Teknoloji, Sanat ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2024, ss.60-61, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. Lojistikte "Giyilebilir Teknolojiler"

Duygun A.

12.Ulusal Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi (ULTZK 2023), Mersin, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.148-149, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. Pilates Eğitimleri: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme

Subaşı M., Duygun A.

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.110-111, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Marka İletişiminde Doğru Sosyal Medya Platformu Seçimi

Duygun A.

1. Uluslararası Pazarlama Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.14, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. E-TİCARETTE SON KİLOMETRE TESLİMATI İÇİN ÇEVRECİ ARAÇ ÖNERİLERİ

Duygun A.

2nd International Symposium on Sustainable Logistics, Mersin, Türkiye, 23 - 24 Haziran 2022, ss.52, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. E-Ticaret Sitesi mi? E-Pazaryeri mi? KOBİ’lere Öneriler

DUYGUN A.

10. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2022, ss.20-21, (Özet Bildiri)

2022

2022

11. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Tüketiciler ve Lojistik Hizmet Sağlayıcılar Açısından Paylaşım Ekonomisinin Değerlendirilmesi

DUYGUN A.

Uluslararası Üretim ve Tedarik Zinciri Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.20, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

12. Hızlı Teslimatta İnovatif Olmak: "Getir" Örneği

DUYGUN A.

Uluslararası Multidisipliner İnovatif Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2022, ss.32-33, (Özet Bildiri)

2022

2022

13. Sürdürülebilirlik Açısından Halkla İlişkiler Perspektifinde Web Sitelerinin İncelenmesi: Taider Kurumsal Üyeler Örneği

DUYGUN A.

9. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2022, ss.4, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

14. Sürdürülebilirlik Açısından Karbon Ayak İzinin Azaltılmasında Webinar Pazarlamasının Kullanılması

Duygun A.

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK 2022), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mart 2022, ss.4-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

15. COVID-19, Digitalization, Individual and Senism

ŞEN E., DUYGUN A.

Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, ss.129-130, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

16. Pazarlamada Yeni Bir Kavram: Fijital Pazarlama

DUYGUN A.

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.91, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Lojistikte Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi

DUYGUN A.

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.47, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Satış Temsilcilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi

DUYGUN A.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1252-1263, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

20. Combining Game with Location as a Marketing Strategy: Pokémon Go Example

DUYGUN A.

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, III. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 4 - 05 Mart 2017, ss.1755, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Pazarlama İletişim Aracı Olarak Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Türkiye’de Yük Taşımacılığı Yapan Firmalar Üzerine Bir Araştırma

DUYGUN A., ALNIPAK S.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.178-190, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

22. Spor Pazarlamasında Sosyo-Demografik Faktörler İle Spor Merkezi Üyelerinin Beklentileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

DUYGUN A.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.301-310, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. YÖK’ün Kurulmasından Sonra Pazarlama Alanında Yazılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi (1982-2022): Türkiye’de Cumhuriyet Döneminde Açılan İlk Beş Üniversite Örneğinde Bir Çalışma

Duygun A.

TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN 100. YIL DÖNÜMÜNE ARMAĞAN: İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Çerçevesinde Araştırmalar, DOĞAN EMRAH,ILICAK NEZİRE GAMZE, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.30-57, 2024

2021

2021

2. E-PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ KÜRESEL MARKALARIN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: AMAZON VE ALİBABA ÖRNEKLERİ

Duygun A.

KÜRESEL MARKALAR BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Sarp BAĞCAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.93-115, 2021

2020

2020

4. BİR YENİ MEDYA TRENDİ OLARAK SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ELEKTRONİK TİCARET: SOSYAL TİCARET

Duygun A.

YENİ MEDYA TRENDLERİ YENİ MEDYA, İLETİŞİM, TEKNOLOJİ, TOPLUM VE İŞ DÜNYASI İÇİN PERSPEKTİFLER, B. Aykut ARIKAN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.62-75, 2020

2018

2018

5. Yeşil Pazarlama Bağlamında Otomobil Kullanıcılarının Çevre Davranışlarının İncelenmesi

Duygun A., Başal M.

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-138, 2018

2018

2018

6. Ulakbim Sosyal Bilimler Veri Tabanında Yayınlanan Pazarlama Makalelerinin Bibliyometrik Analizi (2008-2017)

Duygun A.

Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm ve İletişimde Güncel Konular, Metin REYHANOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2018

2017

2017

7. Student Relationship Management in Higher Education

Duygun A.

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz / Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.231-240, 2017

2017

2017

8. Pazarlama

Duygun A.

Genel İşletme, İzzet Gümüş, Editör, İstanbul Gelişim Üniversitesi, İstanbul, ss.153-189, 2017


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 66

h-indeksi (SCOPUS): 4