Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. ÖZEL EĞİTİM UZMANLARININ DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİ İLE EMPATİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

13TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2024, ss.431-434, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. An Investigation of Teaching and Learning Centers of Ivy League Universities in Terms of Their Contribution to Quality Higher Education

XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, ss.672-673, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okul Öncesinde Masal Anlatımının Çocuklar Üzerindeki Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Gevher Nesibe 12. Sağlık Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Şubat 2024, ss.337-338, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Yerel Basının Anlam Yaratma Fonksiyonunun Yerel Halkın ve Basın Mensuplarının Görüşlerine Göre İncelenmesi: Tekirdağ İli Örneği

International Ege Congress on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2022, ss.391-402, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Barbie Kültürünün 7-9 Yaş Grubu Çocukların Güzellik Algısı Üzerine Etkisinin Ebeveyn Görüşlerine Göre İncelenmesi

III. International Halich Congress on Multidisciplinary Scientific Research., Mersin, Türkiye, 12 - 13 Mart 2023, ss.130-132, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sosyal Hizmet Uzmanlarının Sahada Karşılaştığı Sorunların Sosyal Hizmet 4. Sınıf Öğrencilerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

VIII. INSAC International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2022), Konya, Türkiye, 18 - 20 Mart 2022, ss.100-102, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Lise Öğrencilerinde Dijital Oyun Bağımlılığının İncelenmesi

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.202-203, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. 4-12 Yaş Kekemelik Yaşayan Öğrencilerin Sosyal Duygusal Gelişimlerinin Aile Görüşlerine Değerlendirilmesi

Ankara 5. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2021, ss.210-213, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Kütahya İli Simav İlçesindeki 6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığının İncelenmesi

II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.43, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Türkiye’de Sosyal Hizmet Alanındaki Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.413-414, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Anasınıfı ve Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Okula Hazırlığa ilişkin Algıları.

VII.th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.56-57, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Yükseköğretimde araştırma stratejisine dayalı öğretimin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi

11th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 Nisan 2020, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

16. ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜMÜ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE YAKLAŞIMLARI NEDİR?

2. ULUSLARARASI SAGLIKLI YASAM KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2019, ss.198, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

17. ÜREME SAĞLIĞI HİZMETLERİNDE DANIŞMANLIĞIN ÖNEMİ

2. ULUSLARARASI SAĞLIKLI YAŞAM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2019, ss.224, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. Güvenli Bağlanma ve Yaşam Sürecine Yansımasının İncelenmesi.

1. Ulusal Sağlık Bilimleri Öğrenci Kongresi , İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2019, ss.5-6, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

19. Bebek İşaret Dili

1. Ulusal Sağlık Bilimleri Öğrenci Kongresi , İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2019, ss.98-99, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

20. INVESTIGATIONS OF THE NURSING STUDENTS' OPINIONS RELEVANT TO THE LEARNING-CENTERED CURRICULUM

International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.55-56, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

21. Öğretmenlerin Düşünme Stillerinin Branşa ve Cinsiyete Göre İncelenmesi

International EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.314-315, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

22. İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Sınıf Düzeyine ve Cinsiyete Göre İncelenmesi.

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.15-16, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 6

1. Eğitim Alanındaki Sorunlar

Sosyal Sorunlar ve Sosyal Hizmet, Mehmet Baçcıllar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.203-224, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Eğitimde Etkili Liderlik

Eğitim ve Bilim , S. Karabatak, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.103-146, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Philosophical Foundation of Program Development

Theory and Research in Educational Sciences II, O. Zahal;,K. Baş, Editör, Gece Yayınları, Ankara, ss.18-42, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Öğrenme ve Dağıtılmış Biliş: Bilişi Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri , Y. Demirel, Editör, IKSAD, Ankara, ss.3-22, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yükseköğretimde Grup Araştırmasıyla Öğrenme: Bir Öğrenme Deneyimi Analizi

Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Harun Şahin, Editör, IVPE, Cetinje-Karadağ, ss.250-277, 2020

6. Konu Odaklı Öğretim Model ve Tasarımlarının Eğitsel Kısıtları

Research in Education and Social Sciences, Hakan Ulukan, Editör, Duvar Kitabevi, İzmir, ss.65-86, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

25

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

138

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

32
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları